İstanbul Sözleşmesinin kaldırldgı duyurulanca,Elhamdülillah veya bu savaşı da kazandık diyenleri gördüm.
Bu sebeple sorarım neye elhamdülillah dedin kardeşim?Kadına,çocuga uygulanabilecek cinsel,psikolojik,ekonomik yada fiziksel şiddet sevicilerden misin sen? Yoksa çocuk yaşta evlilige onay veren pedofili yanlısı mı? Nedir içine sinen?
Şiddetin istatistik tespitinin yapılıp, devletin gerekli önlemleri alması gerektigi mi rahatsız etti seni?Kadınlara yönelik her türlü ayrımcılıgın ortadan kaldırılması mı dokundu olmayı başaramadıgın adamlıgına yoksa cinsel saldırının hak olduguna inananlardan mısın?
Amacı şiddet magduru olan,yaşı ne olursa olsn çocuk,genç,yetişkin,yaşlı kadın,erkek herkesi korumak olan 1sözleşmenin feshi ndn mutlu etti seni,e benim güzel kardeşim? 1 cocuga sapkınca dokunulmasını mı tasvip ediyorsun sen yoksa tekme tokat veya bir silah türü ile güçsüz veya yaşlı birine şiddet uygulandıgını görünce ohh çekenlerdn misin?1çocugun güvende tutulması gerektigi maddesi mi rahatsız etti sni,yoksa kadın onuruna saygı duyulması gerektigimi?
Bu sözleşmeyle bile önüne geçilemeyen sayısız kadın,çocugun kanına susamış,sapık,sefil kurt doluyken,caydırıcı maddelri içeren sözleşme yok sayılınca sen niye rahatladın?
Şiddet en bulaşıcı ve tehlikeli virüstür!
Şiddete dur deyin.İnsanlıgın ölmesine izin vermeyin!
Tüm Hakları Saklıdır. 2011 Kahvemvefalim.com
Derya Abla adı ve logosu tescilli bir markadır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Kabul Et