Doğru insanı beklemek
neden birileri yok diye soranlara:
hani bazen durakta belli bir otobüsü beklersiniz ya
On dakika, on beş dakika, yirmi dakika beklersiniz gelmez.
bu arada başka alternatifler de geçer ama binmezsiniz.
ne de olsa \"beklemişsinizdir o kadar boşa gitmesini istemezsiniz.
sormayın artık bana!
herhangi bir yazılım değil, bekliyorum
değecek\" olanla devam etmeliyim bu yola
duraklatmak olsa da işin ucunda.
Tüm Hakları Saklıdır. 2011 Kahvemvefalim.com
Derya Abla adı ve logosu tescilli bir markadır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Kabul Et